Over ons

Over ons

Over ons

Betrouwbaar en betrokken. Wij begrijpen dat je niet geremd wilt worden in je groei.

De digitalisering van belangrijke bedrijfsprocessen is onomkeerbaar. Processen als de klantacceptatie, het ondertekenen van contracten, de compliance checks en natuurlijk het betalen moeten betrouwbaar, klantvriendelijk en efficient vormgegeven zijn. Het is niet acceptabel dat een sub-optimale inrichting van deze processen de bottleneck van je groei is. Vandaag is het moment om de game change voor jouw bedrijf op te starten. Zeker nu met de potentie van SaaS, AI en biometrics. Wij zijn een moderne one-stop shop voor payments, identity, compliance en kredietwaardigheidsvraagstukken en staan voor je klaar.

Bluem is jouw accelerator voor groei.

Er is vaak een mismatch tussen aanwezige tools en processen en de bedrijfsambities. Bluem is een 24x7 transactiefabriek voor business critical services. Wij zorgen voor een snel, eenvoudig en foutloos onboarding-, KYC-, compliance-, krediet- en payment-proces.

Nog voordat er sprake was van een iPhone, was Bluem al een grondlegger van de FiNBOX samen met de ABN AMRO, ING, Rabobank en PostNL. De toewijding aan betalingsverkeer en identificatievraagstukken, de passie voor technologie en het streven naar veiligheid, zekerheid en gebruiksgemak en alles wat daarbij hoort, zit in ons bloed. Nu met meer dan een twee decenniums ervaring in het creëren van transactiegemak, garanderen wij een hoge kwaliteit dienstverlening en werken we tegelijkertijd aan oplossingen voor morgen voor ondernemers zoals jij. Bluem heeft tezamen met andere partijen aan de wieg gestaan van FiNBOX, iDIN, green mandate, okID en de Wealth check. Revolutionaire FinTech/RegTech solutions die zich bewijzen in de markt.

Ons team bestaat uit 25 professionals uit alle windhoeken. De diversiteit is een garantie voor onze klanten dat we belangrijke disciplines intern gewaarborgd hebben. We werken thans voor meer dan 1000 bedrijven, groot en klein, in Nederland en daar buiten. Bij ons bent u geen nummer. Wij zijn toegewijd om jouw onderneming persoonlijk te helpen met geoptimaliseerde digitale bedrijfsprocessen. Dit betekent dat we luisteren naar jouw wensen, oog hebben voor de huidige knelpunten en tezamen met het bedrijf de passende oplossing implementeren die echt het verschil maakt. Wij zijn het stevige fundament voor jouw bedrijf om te groeien.

Controle over IT processen intern is essentieel voor Bluem. Met onder andere de ISAE 3402 assurance benadrukt Bluem dat veiligheid, privacy, beschikbaarheid en schaalbaarheid bij ons hoog in het vaandel staat.
Onze diensten draaien op drie Tier-3 data centers in Nederland. Jouw data is volledig beschermd, on-premise.


Het proces is eenvoudig:

Boek een adviesgesprek

Ontvang een voorstel op maat

Behaal je doelstellingen

Rieko Kester - CEO

Aviël Ossi - CTO

Zodra je jouw adviesgesprekt hebt geboekt, heb je de eerste stap op weg naar een stevig fundament voor je business groei gezet.

Wij geloven dat bedrijfskritische processen niet de groei bottleneck mogen zijn voor bedrijven en je klant moet kunnen vertrouwen op een snelle, foutloze en veilige transactie-afhandeling. Maak het zakendoen eenvoudig!

Wij zijn er voor de transactieverwerking, zodat jij je kan focussen op de core business.

Betrouwbaar en betrokken. Wij begrijpen dat je niet geremd wilt worden in je groei.

De digitalisering van belangrijke bedrijfsprocessen is onomkeerbaar. Processen als de klantacceptatie, het ondertekenen van contracten, de compliance checks en natuurlijk het betalen moeten betrouwbaar, klantvriendelijk en efficient vormgegeven zijn. Het is niet acceptabel dat een sub-optimale inrichting van deze processen de bottleneck van je groei is. Vandaag is het moment om de game change voor jouw bedrijf op te starten. Zeker nu met de potentie van SaaS, AI en biometrics. Wij zijn een moderne one-stop shop voor payments, identity, compliance en kredietwaardigheidsvraagstukken en staan voor je klaar.

Bluem is jouw accelerator voor groei.

Er is vaak een mismatch tussen aanwezige tools en processen en de bedrijfsambities. Bluem is een 24x7 transactiefabriek voor business critical services. Wij zorgen voor een snel, eenvoudig en foutloos onboarding-, KYC-, compliance-, krediet- en payment-proces.

Nog voordat er sprake was van een iPhone, was Bluem al een grondlegger van de FiNBOX samen met de ABN AMRO, ING, Rabobank en PostNL. De toewijding aan betalingsverkeer en identificatievraagstukken, de passie voor technologie en het streven naar veiligheid, zekerheid en gebruiksgemak en alles wat daarbij hoort, zit in ons bloed. Nu met meer dan een twee decenniums ervaring in het creëren van transactiegemak, garanderen wij een hoge kwaliteit dienstverlening en werken we tegelijkertijd aan oplossingen voor morgen voor ondernemers zoals jij. Bluem heeft tezamen met andere partijen aan de wieg gestaan van FiNBOX, iDIN, green mandate, okID en de Wealth check. Revolutionaire FinTech/RegTech solutions die zich bewijzen in de markt.

Ons team bestaat uit 25 professionals uit alle windhoeken. De diversiteit is een garantie voor onze klanten dat we belangrijke disciplines intern gewaarborgd hebben. We werken thans voor meer dan 1000 bedrijven, groot en klein, in Nederland en daar buiten. Bij ons bent u geen nummer. Wij zijn toegewijd om jouw onderneming persoonlijk te helpen met geoptimaliseerde digitale bedrijfsprocessen. Dit betekent dat we luisteren naar jouw wensen, oog hebben voor de huidige knelpunten en tezamen met het bedrijf de passende oplossing implementeren die echt het verschil maakt. Wij zijn het stevige fundament voor jouw bedrijf om te groeien.

Controle over IT processen intern is essentieel voor Bluem. Met onder andere de ISAE 3402 assurance benadrukt Bluem dat veiligheid, privacy, beschikbaarheid en schaalbaarheid bij ons hoog in het vaandel staat.
Onze diensten draaien op drie Tier-3 data centers in Nederland. Jouw data is volledig beschermd, on-premise.


Het proces is eenvoudig:

Boek een adviesgesprek

Ontvang een voorstel op maat

Behaal je doelstellingen

Rieko Kester - CEO

Aviël Ossi - CTO

Zodra je jouw adviesgesprekt hebt geboekt, heb je de eerste stap op weg naar een stevig fundament voor je business groei gezet.

Wij geloven dat bedrijfskritische processen niet de groei bottleneck mogen zijn voor bedrijven en je klant moet kunnen vertrouwen op een snelle, foutloze en veilige transactie-afhandeling. Maak het zakendoen eenvoudig!

Wij zijn er voor de transactieverwerking, zodat jij je kan focussen op de core business.

Betrouwbaar en betrokken. Wij begrijpen dat je niet geremd wilt worden in je groei.

De digitalisering van belangrijke bedrijfsprocessen is onomkeerbaar. Processen als de klantacceptatie, het ondertekenen van contracten, de compliance checks en natuurlijk het betalen moeten betrouwbaar, klantvriendelijk en efficient vormgegeven zijn. Het is niet acceptabel dat een sub-optimale inrichting van deze processen de bottleneck van je groei is. Vandaag is het moment om de game change voor jouw bedrijf op te starten. Zeker nu met de potentie van SaaS, AI en biometrics. Wij zijn een moderne one-stop shop voor payments, identity, compliance en kredietwaardigheidsvraagstukken en staan voor je klaar.

Bluem is jouw accelerator voor groei.

Er is vaak een mismatch tussen aanwezige tools en processen en de bedrijfsambities. Bluem is een 24x7 transactiefabriek voor business critical services. Wij zorgen voor een snel, eenvoudig en foutloos onboarding-, KYC-, compliance-, krediet- en payment-proces.

Nog voordat er sprake was van een iPhone, was Bluem al een grondlegger van de FiNBOX samen met de ABN AMRO, ING, Rabobank en PostNL. De toewijding aan betalingsverkeer en identificatievraagstukken, de passie voor technologie en het streven naar veiligheid, zekerheid en gebruiksgemak en alles wat daarbij hoort, zit in ons bloed. Nu met meer dan een twee decenniums ervaring in het creëren van transactiegemak, garanderen wij een hoge kwaliteit dienstverlening en werken we tegelijkertijd aan oplossingen voor morgen voor ondernemers zoals jij. Bluem heeft tezamen met andere partijen aan de wieg gestaan van FiNBOX, iDIN, green mandate, okID en de Wealth check. Revolutionaire FinTech/RegTech solutions die zich bewijzen in de markt.

Ons team bestaat uit 25 professionals uit alle windhoeken. De diversiteit is een garantie voor onze klanten dat we belangrijke disciplines intern gewaarborgd hebben. We werken thans voor meer dan 1000 bedrijven, groot en klein, in Nederland en daar buiten. Bij ons bent u geen nummer. Wij zijn toegewijd om jouw onderneming persoonlijk te helpen met geoptimaliseerde digitale bedrijfsprocessen. Dit betekent dat we luisteren naar jouw wensen, oog hebben voor de huidige knelpunten en tezamen met het bedrijf de passende oplossing implementeren die echt het verschil maakt. Wij zijn het stevige fundament voor jouw bedrijf om te groeien.

Controle over IT processen intern is essentieel voor Bluem. Met onder andere de ISAE 3402 assurance benadrukt Bluem dat veiligheid, privacy, beschikbaarheid en schaalbaarheid bij ons hoog in het vaandel staat.
Onze diensten draaien op drie Tier-3 data centers in Nederland. Jouw data is volledig beschermd, on-premise.


Het proces is eenvoudig:

Boek een adviesgesprek

Ontvang een voorstel op maat

Behaal je doelstellingen

Rieko Kester - CEO

Aviël Ossi - CTO

Zodra je jouw adviesgesprekt hebt geboekt, heb je de eerste stap op weg naar een stevig fundament voor je business groei gezet.

Wij geloven dat bedrijfskritische processen niet de groei bottleneck mogen zijn voor bedrijven en je klant moet kunnen vertrouwen op een snelle, foutloze en veilige transactie-afhandeling. Maak het zakendoen eenvoudig!

Wij zijn er voor de transactieverwerking, zodat jij je kan focussen op de core business.

Ons team

Rieko Kester

CEO

Rieko is an entrepreneur with a passion for new business. While studying business administration at the Erasmus University, the first venture saw the light of day. After gaining experience in business development and management consulting jobs at KLM, Philips Thailand and KPMG Consulting, Rieko started at Bluem in 2000, together with Atos Nederland and Scan Laser. Rieko became CEO in 2002 and he is committed to large-scale adoption of identity, payments and compliance solutions ever since. Rieko has fulfilled various interbank functions under the auspices of the Dutch Payments Association and NVB regarding FiNBOX and other transaction services.

Aviël Ossi

CTO

A dedicated father, husband, and friend, Aviël brings a wealth of experience in technology and entrepreneurship. With a background in computer science and expertise in software development, infrastructure and system engineering, he has navigated both the private and public sectors, shaping innovative solutions across industries. A veteran of both successful and failed ventures, he understands the complexities of building and sustaining businesses. Holding an MBA from Nyenrode Business University, Aviël combines strategic insight with hands-on experience to drive growth and efficiency. Whether leading teams or optimizing systems, he remains committed to innovation, resilience, and meaningful connections in every endeavour.

Tom van Loon

Sales Lead & Account Manager

Aslihan Arslan

Business Development Manager UK

Natalie Evtimova

Sales Development Representative Global

Wessel Soepboer

Sales Trainee

Laurens Uffing

Business Development & Marketing Lead

Camila Pastor

Compliance & Business specialist

Mark-Anthony Raida

Finance

Frans Schippers

Lead IT Infrastructure

Peter Meester

Lead Developer

Gian Lucas de Abreu

Full-Stack Developer

Emanuele Di Bene

Full-Stack Developer

Teoman Kirac

Full-Stack Developer

Benoît Prick

IT Infrastructure and Operations Engineer

Marco Kester

CS Specialist

Roy Kester

CS Specialist

Ons team

Tom van Loon

Sales Lead & Account Manager

Aslihan Arslan

Business Development Manager UK

Natalie Evtimova

Sales Development Representative Global

Wessel Soepboer

Sales Trainee

Laurens Uffing

Business Development & Marketing Lead

Camila Pastor

Compliance & Business specialist

Mark-Anthony Raida

Finance

Frans Schippers

Lead IT Infrastructure

Peter Meester

Lead Developer

Gian Lucas de Abreu

Full-Stack Developer

Emanuele Di Bene

Full-Stack Developer

Teoman Kirac

Full-Stack Developer

Benoît Prick

IT Infrastructure and Operations Engineer

Marco Kester

CS Specialist

Roy Kester

CS Specialist

Rieko Kester

Directeur

Rieko is an entrepreneur with a passion for new business. While studying business administration at the Erasmus University, the first venture saw the light of day. After gaining experience in business development and management consulting jobs at KLM, Philips Thailand and KPMG Consulting, Rieko started at Bluem in 2000, together with Atos Nederland and Scan Laser. Rieko became CEO in 2002 and he is committed to large-scale adoption of identity, payments and compliance solutions ever since. Rieko has fulfilled various interbank functions under the auspices of the Dutch Payments Association and NVB regarding FiNBOX and other transaction services.

Aviël Ossi

CTO / Partner

A dedicated father, husband, and friend, Aviël Ossi brings a wealth of experience in technology and entrepreneurship. With a background in computer science and expertise in infrastructure and systems, he has navigated both the private and public sectors, shaping innovative solutions across industries. A veteran of both successful and failed ventures, he understands the complexities of building and sustaining businesses. Holding an HBO from Nyenrode Business University, Aviël Ossi combines strategic insight with hands-on experience to drive growth and efficiency. Whether leading teams or optimizing systems, he remains committed to innovation, resilience, and meaningful connections in every endeavour.

Ons team

Tom van Loon

Sales Lead & Account Manager

Aslihan Arslan

Business Development Manager UK

Natalie Evtimova

Sales Development Representative Global

Wessel Soepboer

Sales Trainee

Laurens Uffing

Business Development & Marketing Lead

Camila Pastor

Compliance & Business specialist

Mark-Anthony Raida

Finance

Frans Schippers

Lead IT Infrastructure

Peter Meester

Lead Developer

Gian Lucas de Abreu

Full-Stack Developer

Emanuele Di Bene

Full-Stack Developer

Teoman Kirac

Full-Stack Developer

Benoît Prick

IT Infrastructure and Operations Engineer

Marco Kester

CS Specialist

Roy Kester

CS Specialist

Rieko Kester

Directeur

Rieko is an entrepreneur with a passion for new business. While studying business administration at the Erasmus University, the first venture saw the light of day. After gaining experience in business development and management consulting jobs at KLM, Philips Thailand and KPMG Consulting, Rieko started at Bluem in 2000, together with Atos Nederland and Scan Laser. Rieko became CEO in 2002 and he is committed to large-scale adoption of identity, payments and compliance solutions ever since. Rieko has fulfilled various interbank functions under the auspices of the Dutch Payments Association and NVB regarding FiNBOX and other transaction services.

Aviël Ossi

CTO / Partner

A dedicated father, husband, and friend, Aviël Ossi brings a wealth of experience in technology and entrepreneurship. With a background in computer science and expertise in infrastructure and systems, he has navigated both the private and public sectors, shaping innovative solutions across industries. A veteran of both successful and failed ventures, he understands the complexities of building and sustaining businesses. Holding an HBO from Nyenrode Business University, Aviël Ossi combines strategic insight with hands-on experience to drive growth and efficiency. Whether leading teams or optimizing systems, he remains committed to innovation, resilience, and meaningful connections in every endeavour.

Als Gecertificeerd

Digital Identity Service Provider

werken we samen met de beste partners

Als Gecertificeerd

Digital Identity Service Provider

werken we samen met de beste partners